24 September 2010

HAPPY EID 2010


1st syawal - Keep smile even this is fake. We are keep chilling each other. There nothing spacial happen. Not much of us here. Only Ayah Long, Umi Cha, Uncle Net not here. Nua said "Wah nana macam artis lah?". BHAhaha. artis pe benda. merepek betol. material ape pon ta pakai. make up pon tak. just bedak ok.

2nd syawal - i forget what happen. maybe just stay home because a lot of people come visit.

3rd syawal - is kenduri arwah. bla bla bla. aku lupa. pegi waterfall kot. bersama Uncle Pacai, Aisya Almas, Nua, Awong, Akim, Uncle Adi n fren, Uncle Maman dan lain2.

4rd syawal - raya uma saudara mara yg aku tak kenal sekitar Johor. buat2 kenal cukop la. dua rumah terakhir seronok betol la sebab aku dapat duit raye. Awong je tak. hahaha. bodo, tu pon nak seronok. then pegi uma Ayah Ngah pastu ajak makan kt lua pulak. Mak Ngah puasa. lepas makan nak pegi uma mak maman. tataw kat ne. b
alik. bila balik kita sampai dulu. uma tak berkunci. lampu pulak black out. pastu black out dah ok. aku tuka baju dulu. dia orang yang lain baru sampai. umi, ayah kua balik. Awong teman Akim pegi 7e. then aku dudok2 dekat luar dengan Awong, Akim, Bibik. Bla bla bla. masok. kuar balik. masok bilik nua tengok youtube gamba raya Nabiha masok en. then nak pegi McD nak GBC pulak. just aku, Awong, Nua, Akim naik keta Akim. kt Mcd GBC da tade pulak. aku order Mc Chicken je sama mcm Awong. Nua bubo. Akim bege ape ntah. dah habis makan. naik keta. bla bla bla. dah pukol bape ntah bukak radio hantu. denga sambil lalu tempat gelap. bla bla bla. until late night.

5th syawal - nak bertolak pukol 10 tak jadi sebab ada orang datang. pegi kubo. balik. solat. pukol 3 time for say goodbye lepas dah makan. masih dalam Johor pusing2 cari kedai makan nasi beriani pulak. dalam pukol 7 lebih baru jumpa. then otw back home. dalam pukol 5 camtu baru sampai.

6th syawal - not attend school

7th syawal - skola cuti. raya uma Pak Long. tengok baby baru Kak N. then raya uma Makngah Puzi. duit raye untuk harini dpt RM10.

8th syawal - bangun pukol 3 mcm tuh. siap kan sejarah jap. kemas buku. umi tnya "nana nak pegi skola tak?". aku cakap "yela. kalo tanak pegi bole ke?". umi cakap bole. so, aku tak pegi lah. Awong buat lagzania. Kamila msj soh dtg pukol 3. sampai sana dlm pukol 3 lebih. uma dia dkt dengan masjid kampong boyan. dia soh tunggu dekat masjid then dia amek aku. pastu dia datang. naik moto dengan dia. da sampai. aku tengok ad 6 orang je pompan yang datang termasok aku. then dudok dekat atas lantai tepi meja makan mkn KFC ayam, mihun, frice, air FnN oren. then basoh tangan. then duduk tepi kat kerusi mkn tepi tuh. then dudok depan tv. then nak balik Awong amek dalam pukol 5 cam tuh kat masjid tempat tadi. Kamila tolong anta en kat masji macam tadi with 2 org follow teman.

10 syawal - they are fighting. and i heard the word 'talak'. hmm. bercerai? hmm.. =.=

13 syawal - majlis khatam al-quran. aku bace surah al-maun pakai microphone with no fear. seronok betol^^ macam tak pecaye kan. dan malam tuh. aku ada peminat? bhahahaha

15 syawal - surprise when yana and syarra come to my classroom just to meet me. why? syarra just want to invite me to her open house this night. the tema will be red, pink or white. then i reach her house sharp on 8pm. we are talking. bla bla bla. they still call me totis and treat me like the past. anyway thanks for invite.




No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan kesan tapak kaki