01 November 2009

ponteng sekolah


Aku memang di takdirkan alone. Dah 4 minggu aku tak datang skola ade kau kesah? Tak yah kesah la. Aku tak kesah pape. Aku dah cukop hepi dudok rumah. Umi seminggu pegi KL. Jumaat malam baru balik. Sepatotnye brithday Syarra aku pon tak datang. Wat pe aku nak datang. Menyemak je kau kat situ. Tak yah cakap aku tau. Aku tak lupe cene dieorg halau aku waktu episod aku dulu. Gan kamila pon aku tipu die. Cian die. Slame ni aku tak leh gelak. Die wat aku gelak. Fobia aku da hilang da siket sejak jumpa dia. Tapi aku memang tak leh sebab hari tu aku ada dua tampat nak pegi. Sakit otak punye pasal aku tak pegi dua2. Aku tinggalkan semue orang. Takpe tak kesah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...