14 February 2010

out of step

Venue: Soundmaker Weld Quay, Penang
Admission: RM18


he make me attend this. please dont tell. im fine.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

12 February 2010

nightmare after alone

Suatu malam sabtu yang sepi... macam biase aku sedang alone di rumah...jam didinding telah menunjukkan pukul 3.00pg...


anjing sayup2 menyalak.​.​.​bulu roma ku meremang semacam...

orang kata..klu bunyi anjing menyalak dari jauh...

maknanya ada makhluk halus merayau2 n dekat dgn kita.​.​kataorangla.​.​
aku merenung kipas di siling...lama kelamaan akupn terlelap...n tidur dengan lenanya..


Tiba2 aku terjaga...dan belari menuju ke bilik air...

tak tahan nak buang air kecik.. pastu tiba2 aku terasa amatla seram..angin bertiup sayup pabila aku melangkah keluar dr bilik air....

akupn wat tak tau je..belagak berani la konon...aku melangkah menuju ke bilik tidur ku...

pastu akupn kembali tidur.​.​.​.​.​dengan menghadap ke dinding sambil memeluk bantal busuk ku.....


pastu tiba2 aku terasa mcm ada orang kejut aku..

aku pun berpaling.​.​.​.melihat ​dari susuk tubuh macam ibu aku...oleh sebab dlm gelap aku tak perasan sapakah itu...
bila aku tanya senyap je...lagi sekali angin bertiup sepoi2 ditelinga ku...

pastu aku pandang betul2 sambil menggosok mata ku yang mengantuk nie...
aku pn merenung tepat2 ke arah sususk tubuh didepanku.

rupa2nya hantu perempuan berambut panjang sambil merenung tajam ke arahku....
dengan pantasnya dia menerkam dan mencekik tengkuk ku...


akupn meronta2 n terajang hantu tu....dengan siksanya utk aku lepaskan diri....


akupn menjerit2 memanggil ibu,​ayah,​adik,​akak,​abg aku bertalu2.​.​.​namun tiada sapa yang mendengar...

aku jerit lg YA ALLAH...
pastu akupn tersedar...YA ALLAH...aku bermimpi rupanya...

last2 aku terasa diri aku nk kencing sangat2...

nasib baik tak kencing atas katil siot..


pastu apa lg berlari la aku ke bilik air...pandang2 kiri kanan jugak aku...


Sebab teringat yang terjadi dalam mimpi td...
hahaha.​.​.​huhuhu
kecut perut jugakla aku....
huhhuhu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...