28 October 2010

apasal hang nih?

aku dah jadi bad attitude balik. tido tak stabil, makan tak stabil, study pon tak stabil. datang skola muka stress je. macam parah sangat ke? tula study hard sangat. kan dah effect. bila cikgu masok kelas cikgu mesti tanya "nape muka masam?" atau "why you so serious?". muka aku masam? yaka?

pape pon nasib baik ada teacher. bila ternampak dia nampak dia saja. tak nampak orang lain dah. aku boleh senyum n ketawa bila teacher aja. wah!! wah! wan senyum? wan ketawa? diaorang kesah apesal? ta pena tengok aku senyum ka? slama ni ada diaorg kesah? hmm. lupakan. yg penting aku tamau sibok2 pasal org. aku kesah pasal aku sorang ja.

study HARD HARD pon rugi jugak. walaupon exam lama lagi dah nak prepare HARD HARD awal2. bila time final exam je terus dah sakit. buat rugi je slama ni aku berkorban terperap dalam bilik lama2. masa kawan lain ajak enjoy kejap pon dah di burnkan. pasal kwn aku malas cakap la. tu bukan mslh aku. aku takesah. aku reda

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan kesan tapak kaki