07 December 2009

hari raya haji

balik joho lah. malam tu aku tido lambat sebab tolong tok pape yang patot. ingat nak stay sampai pagi tapi bosan2 aku bace buku kejap sambil baring pastu tertido. aku bangun nak dekat tengah hari. buat rugi je aku siap2 pakai baju raye sebab tak raye pon. tak sampai dua jam aku dah tuka balik pakai baju t-shrit. semua ada cuma Ayah Long je tak balik sebab Naqib nak exam. lepas semue orang baru balik tengok lembu aku ikot Shida gan Maman anta lauk kat uma Umi Mah. Danial sakit. cian die dah kurus. jalan bongkok2.

masalah aku dengan Fidaus dah selesai. aku cakap terus terang aku takde feeling langsung kat die. aku sorry. lagi pon die bukan taste aku. taste aku besa,tinggi,gelap dan yang mesti macam jenis mate rabak la. ciri2 Fidaus tu kuros, rambot belah tengah, cerah. takde satu pon yang aku suke. lagi pon aku couple untuk kawin. nak ke aku kawin dengan orang macam die. pe keje die aku tak tau. aku tanye die cakap jual dadah. bile nak kua je mesti die ajak pegi tempat sunyi. lepas aku cakap putus. tapi die tak nak. huagh... syok sendiri lah kau! terus die tak kaco idop aku lagi. huhaha. lupekan. GOOD BYE MEANS FOREVER!!!

petang raye lak aku, Awong, Nua, Aisyah, Nabiha, Akim pegi water fall dekat wet world. Uncle Pacai yang bawak tapi die tak mandi. dia tengok orang mandi je. macam tak caye je aku mandi kan. yela. bukan selalu nak mandi kat sini dengan spupu yang kurang mesre. slalu je layan aku macam sampah.

malam raye kedua brithday Uncle Adi. dia tak de rumah waktu kite orang buat BBQ guna daging korban dan daging2 extra yang lain macam sosej. dah tengok die orang panggang binatang je terpakselah aku makan binatang sikit setiap satu jenis. saje nak taste. kalo aku tak makan aku nak makan ape kan dah bende tu je ade. tak pe bukan slalu pon. kali ni je.

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan kesan tapak kaki