27 November 2010

cant sleep + tired = sick head


dah dua hari tak boleh tido. why? why? why? i dono.
when all set done. kelam kabut nak get ready pegi trip.

7.00 am - betolak dari convent. duduk dengan Looi. Sharon dengan Saranya. berenti breakfast kat tapah.

11.30 am - sampai KLCC. tandas jap.

12.35 am - petrosain. perjalanan sekilas masa. dark ride. bersama Hawe, Rita, Sheshe, ngan lagi dua org sape ntah. tak ingat. bla bla bla. bla bla bla.
(*sorry aku tade mood nak tangkap gamba. aku teringin nak tido)

2.30 pm - pegi food court. Hawe, Rita, aku makan nasi ayam. Hawa belanja air oren. Sheshe makan bihun. bla bla bla. pusing2. bla bla bla. tunggu bas.

3.50 pm - naik bas. try kuey tiaw Saranya. pegi tandas belakang time square. tuka baju. naik bas. simpan. susun. turun. tunggu yang lain kejap. jalan. beli t-shirt monster dua. saja saja.

6.00 pm - tunggu dekat pintu utama. kat situ mcm gig free XFM tu la. patot la Mior ajak aku turun KL. ikot event dia kot. ada artis. banyak artis. tape takesah.

6.30 pm - bas sampai time sqare. naik. bertolak.

7.45 pm - cancle pegi bandar ICT. nak pegi terus check in hotel. bilik aku, fatin, yana no. 301. Yana mandi. OMG! she naked. buat tak nampak. Fatin mandi. aku tak sempat mandi. basah sikit2 je. siap. turun. aku ngan Fatin pegi dulu. Yana tunggu Nyonya, Fatanah dengan Fatin Nabilah.

9.15 pm - sunway piramid. cari Hawe. naik atas. tade. turun. cari Nyonya. Looi mesej tanya dekat mana. aku dah tataw aku kat mana. suroh diaorang jalan dulu. berpecah. wah. aku nampak ice skate lah. teman Fatin beli barang untuk mak dia kat JUSCO. da beli. pusing2. makan McD. kat tepi tengah McD tu ada ice skate. dah makan. nak kua dari sunway. Oh tidak. sesat! Fatin pegi turun dekat ice skate tuh. aku pon pelik. takkan la pintu kua kat sini. aku ikot dia je. org yg kat ice skate tuh tanya kenapa dekat sini? Fatin cakap nak cari pintu keluar. dia cakap bukan dekat sini. dekat atas. pastu naik lift pegi atas. kedai semua da tutop. kita org follow orang cina tuh jalan. tengok2 dia bukan nak kua dari sunway tapi dia memang stay dekat hotel dalam sunway nih. nampak pakgad. Fatin tanya mana pintu kelua. dia bagi taw. jalan2. pusing2. thx god. da jumpa da. kua. pegi hotel. masok bilik. bla bla bla. aku ngan Fatin pegi bilik 202. Fatin kua dari bilik 202. bla bla bla. diaorang main telefon. call bilik sana sini. Sheshe call bilik 301 ckp "Room survis. I have a complain that you room is too noisy. ..." diaorang tahan gelak tutup2 idong. aku tatahan gelak. bla bla bla. kua dari bilik 202. naik. masok bilik. bla bla bla. Daru mintak tolong surprise birthday Beh dalam bilik diaorang. masok bilik diaorang. tutop lampu. Sharon, Looi, Saranya pon ada. lari sana sini. bla bla bla. Beh datang masok bilik. surprise!! nyanyi lagu birthday. bukak lampu. kelua dari bilik. diaorg lari lari lagi. masok bilik Hawe. bla bla bla. naik masok bilik aku. bagi chipmore. Yana makan. Fatin tamaw. bla bla bla.

OMG! OMG! OMG! mana pegi casing contact lens aku? cari cari. geledah beg. tade. turun. bilik 202. tanya ada taperware tak? bagi taw why why dan why. Sheshe bagi tapeware makanan. tapi besa. masok bilik. terpikir. takkan nak simpan contact lens dalam bekas yang koto en. tak jadi guna. turun. bilik 202. mintak plastik. Sheshe bagi plastik cadburry. naik. masok bilik. turun dia org pulak nak geledah beg aku nak cari casing dia. bukan cari pon tapi belek2 barang aku. tape tak kesah. tanya Fatin ada plastik lagi satu tak. dia cakap tada. Yana cakap ada dekat depan lift dekat meja. kelua. pegi dekat meja. bukak laci. cari2. dah dapat. bla bla bla. simpan contact lens. pakai cemin mata. dah relax. huha huha huha. wah wah teruja bila dia ketawa. bla bla bla. huha huha.

dalam pukol dua mcm tuh Yana ajak kua. jalan2 saja saja. Fatin tamaw ikot. aku just pakai selua pendek ngan t-shirt sama dengan Yana. kelua. usha luar dekat tingkap depan bilik. masok bilik balek. Yana tajadi pakai selua pendek dengan t-shirt. dia pakai leklok skali ngan tudung. gud gud. aku just tambah sweater takot kalau2 aku tak tahan sejuk kat luar tuh. saja nak interframe. duduk dekat kedai mamak bawah tepi hotel tuh. minom je. bla bla bla. Yana nak makan roti canai pulak. suruh aku belanja. aku tamaw sebenanya. tapi tapela. sedekah. bukan slalu dengan dia. dia pon order lah cakap nak "roti canai" org tuh dengar "roti bakar". dia ulang lagi dan lagi. baru org tuh dengar dengan betol. bla bla bla. dan kita ketawa.

kita org kat mana nih? dekat negara negro ke? banyak gila negro kat sini. macam kita dua orang je melayu. ada negro mabok la. negro baik ada. ramai pulak negro kelua makan kat kedai makan pagi2 buta dekat sini.

sedikit sesi berterus terang dan luahan perasaan dengan Yana. bla bla bla. ada negro gado cakap pasal hamster. kita orang gelak2. dengar negro tuh sembang2 lagi. gelak lagi. lagi dan lagi. aku rasa macam Im own the night dengan dia. lama betol aku tak ketawa. ketawa macam setan. bla bla bla. huha huha. aku pon nak baya lah bill. da baya. pukol 4 mcm tuh. nak masok bilik. tadi ada org tuh mintak "dunhil" tapi mamak tuh denga "sardin". haha. apela. pekak.

ok. dah cukup tuh aku chill. masok bilik. Fatin da tido best je. Yana pon tido. aku tak tido. try tido. tabole. lagi. sampai pukol 6 lebih mcm tuh. aku mandi dulu. Fatin mandi. Yana mandi. dudok2 sat. tunggu dia org siap. bla bla bla. bilik Ezatie, Fad, Fatin Nabila jap. bla bla bla. diaorg makeup makeup. aku tak. tak suka makeup. I hate makeup. pegi bilik 214 jap. bilik Looi, sharon, Saranya. Saranya mintak charge. pegi bilik Ezatie. tanya charge. tade. pegi bilik 214 balik. lepak kejap. amek roti Saranya. pegi bilik Ezatie. dudok sat. Fatin tade. bla bla bla. tak ingat dah. turun. breakfast. abiskan chipsmore je. Fatin makan nasi goreng dgn roti telo. Mr. Chan blanja semua org. bla bla bla. 7e. bla bla bla. tunggu bas.

10.00 am - bas datang. betolak. aku dudok dgn Sharon pulak. Looi dgn Saranya.

10.45 am - sampai one utama. bla bla bla. huha huha. makan burger king. dgn Hawe, Rita, Sheshe, mano. frust gile lah. tamaw kawan Burger King. Burger King jahat!! jahat!! jahat!! jahat!! ok dah. lupakan. jalan2. pusing2. pegi tropicana life. OMG! OMG! beli sweater. sama corak macam Sheshe tapi colour ijau klabu cam tuh. bla bla bla bla bla bla bla. sesat sesat. bla bla bla.

1.30 pm - bas bergerak bila semua dah ada. bas amek cikgu dekat IKEA.

2.55 pm - tak jadi pegi planitarium. sbb tutop setiap jumaat. dan Mano is leaving dekat area area situ. semua 4SC3 turun. pelok Mano. dia org sedih. aku rase sebak sikit. tape. teruskan. otw JJ ipoh. tgok cita 'lu pikir lah sendiri'.

6.00 pm - sampai JJ. bersama Looi, Sharon, Saranya. tandas jap. pusing2. cari kek untuk anivasary mak ayah Sharon. naik. diaorg mkn. aku tak mkn. malas. tunggu diaorg mkn. aku beli waffel coklet. turun. Sharon blanja aku dengan Saranya ice cream. naik. turun. teman Looi beli baju Nike untuk mak dia. kelua. tunggu depan pintu.

8.00 pm - naik bas. balik. tengok cerita 'niyang rapik' masa otw. sampai mcm nak dekat pukol 10 cam tu la. dia orang semua mak bapak dah amek balik. tinggal aku ngan Fatin last tak balik lagi. tunggu kejap. dah sampai. balik.

tiga hari lebih tak tido. aku macam dah nak mati. lembik dah. aku penat. aku nak tido. bila nak tido? try tido. try tido. try. try. try. dah SHUT DOWN.
(*bila pengsan ingatkan dah mati)

2 comments:

  1. happy ngan wan kat sunway pyramid... walaupun sesat....haha..

    ReplyDelete
  2. pengalaman. haha. HAPPY ngan ten jugak ^^

    ReplyDelete

sila tinggalkan kesan tapak kaki