19 April 2009

pesta ria over night

yana ajak aku over night tido umah syarra malam konsert pesta ria nanti. dia ajak aku banyak kali macam dia perlukan aku sangat. tapi sebenanye dia gunakan aku untuk kepentingan dia. dia cakap kat bapak dia yang dia tido umah aku. bapak dia kasi kalau dia dengan aku. so, aku kenalah tonjolkan muka aku dengan bapak yana untuk buktikan yang dia tak tipu bapak dia. aku lak cakap kat mak aku yang aku tido uma syarra. sorry mama. aku tipu lagi. semua sebab yana syg. aku ajak dia balik sat dengan aku. mandi makan. tapi dia taknak sbb dia ta suka cara family aku.

malam aku ajak Awong pi skali dengan aku. barang2 untuk malam ni dengan esok aku bawak skali. try call Yana tak dapat. sampai sana beli tiket. masok. kita dudok baris blakang jugak la tapi tak blakang sangat. kat blakang tempat kita ornag duduk ada kawan Awong da. aku kua sorang. tunggu Yana. try call lagi. Anep tego. masok balik. tetiba ada orang call. soh aku kua ikot pintu blakang skolah pi umah acap. tinggal kn beg dgn Awong. then pegi. da pegi masok balik. amek beg. Awong tatau aku p mana sbb aku ta gtaw.

jalan p 7e. then jalan2. blablabla. a.rahman. syarra tak da. blablabla. taman tasik. balik. ddok dkt train zoo. blablabla. naik moto 4 org. haha. blablabla. taman tasik lagi. tiggal aku n acap. yana p dgn wan cari syarra. phone aku yana pegang. ddk atas belongso. blablabla. wan balik. bawak syarra. soh aku tido uma wan. anta syara balik. then dia datang. bwk p uma dia. satu bilik. tido. aku ta tido. tgok dia org tido. ad tangkap gamba. dh delet da. haha.

da pagi. penat aku kejot tak bangun2. da lambat da. reachel da msj. kejot lagi. lagi. dan lagi. aku dah siap da pon. wan tolong anta p skola. aku datang. banyak tangan yang tolong siapkan aku untuk cheer. stokin aku pink. pinjam stokin kesuma. dia bagi. time kasih syg. da semua dtg. warm up sat dkt perimpunan. ada org rakam video kita org cheer senyap2. dah tu. terus sambut tetamu. kita cuma senyum dan jerit. masa untuk bertanding. jeng! jeng! jeng!

blablabla.
blablabla.
blablabla.
blablabla,

OMG! mahsuri champiaon! kak mas tetiba pelok aku sambil lompat2. aku macam blur blur. tatau pehal. macam artis lah. banyak sangat camera, flash. oh indahnya. tapi ape masalah aku? aku ta paam. haha. lupakan.

blablabla
TO BE CONTINUE

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan kesan tapak kaki