24 December 2008

stupid girl give money

s cakap mintak tolong satu pon tak ley ke. blah la. asal gan die nak marah aku tetibe ni. mintak tolong dekat myspace mane la aku nak tawu sebab aku tak online pon sepanjang dekat joho nih.

Wan: asal S tak mesej Wan je. S nak mintak tolong ape?
S : S nak pinjam duit je. klo tak leh tolong tak pe lah.
Wan: bape s nak?
S : 100 ringgit.
Wan: Ok. ok. nanti Wan bagi.
S : malam ni Wan tunggu S datang.

Wan: ok. ok.


malam tu aku tunggu dia tapi dia tak datang. sebena nya aku tada duit banyak tu pon. tapi sebab dia dah banyak sangat tolong aku tak kan aku tanak tolong dia lak. aku terpakse amek duit mama dulu dalam alamari. sorry. nanti aku ganti. besoknye aku jumpe die kat umah. tada sapa kat uma. cuma aku dengan bibik. then, die cakap die risau kalau tak leh baya. aku cakap aku tak kisah. semue sebab s. kite pon jalan2 kat blakang umah. tetibe die pelok aku dari belakang. aku try nak lari tapi tak leh. tangan dia kuat sangat. aku tak leh gerak pon. abis semue. aku kena. aku kena lagi. tapi aku tak dapat. ganas tol die. macam orang lapa.

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan kesan tapak kaki